Contactați 10 profesioniști
Elaborarea unei liste de lucrăriTrebuie să găsiți un specialist în servicii din categoria Elaborarea unei liste de lucrări? Vă vom ajuta să găsiți experți de calitate la prețuri corecte. Doar introduceți o solicitare.
Întocmirea unei liste de lucrări / Declarație de suprafață
Cum să găsiți un specialist pentru întocmirea unei liste de lucrări?
Dacă urmează să investiți banii dumneavoastră, aveți un plan de a construi o clădire, o clădire de apartamente sau o casă de familie, vă va fi mai ușor dacă întocmiți o listă de sarcini - declarație pentru a comanda serviciile unui expert. Găsirea unui specialist în zona dumneavoastră este ușoară. Introduceți o solicitare pe Wilio. Wilio informează apoi experții din imediata apropiere cu privire la solicitarea dumneavoastră. Apoi depinde dumneavoastră ce servicii alegeți. Dacă nu vă puteți decide pentru ofertele care au venit la dumneavoastră, ajutați-vă de recenziile pe care le veți găsi pe Wilio. Plătiți întotdeauna numai pentru serviciul prestat și totuși numai după finalizarea acestuia.
Ce este un buget al unei clădiri, o declarație de suprafață și care este diferența dintre ele?> Declarația de suprafață este desemnarea obișnuită de buget. Acesta este cuprins din listele de prețuri ale lucrărilor de asamblare și livrărilor de materiale. Prețurile nu sunt listate pentru articolele date. Declarația de suprafață servește ca bază pentru investitor, care trimite furnizorilor de servicii obținerea celui mai bun preț. Diferența dintre cei doi termeni este izbitoare. În timp ce declarația de suprafață servește doar ca bază trimisă de către investitor sau proprietar, bugetul detaliat este acela ce-l întocmește meșterul pe baza declarației de suprafață și îl trimite investitorului sau proprietarului. Pe baza acestor prețuri, proprietarul sau investitorul selectează apoi un candidat potrivit pentru implementare.
Care este necesitatea pregătirii unei liste de lucrări?
Prelucrarea bugetului de construcție face parte din planificarea unei investiții viitoare, care este mare în majoritatea cazurilor. Elaborarea fluxului de numerar al proiectului s-a bazat pe elaborarea bugetului. Un buget pregătit corespunzător este un element foarte important al planului de investiții.
Prețul fiecărei construcții depinde și este influențat de mulți factori. Acolo includem, de exemplu, calitatea materialelor utilizate, sfera lucrărilor de construcție, dar și organizarea construcției. Declarația de suprafață este de fapt un calcul corect al cantităților de materiale necesare și al lucrărilor efectuate. Declarația de suprafață împreună cu lista articolelor constituie baza pentru procesarea bugetului de construcție și calcularea prețului final al construcției date.
Cum poate fi procesată declarația de suprafață?
1. Mod clasic - În acest fel, expertul urmează documentația proiectului. În acest fel, folosește măsurarea clasică din documentația dată a proiectului. În conformitate cu formula lungime x înălțime x lățime, afirmația zonei este calculată de un calculator. Măsurătorile rezultate sunt apoi scrise pe hârtie sau procesate electronic folosind MS Word sau Excel.
2. Măsurare clasică cu calcul folosind software-ul potrivit - această metodă utilizează, de exemplu, software-ul Cenkros, datorită căruia metoda de calcul a suprafețelor totale este semnificativ simplificată. Cu această metodă mai modernă, munca este mult mai ușoară, iar imaginea de ansamblu este mai bună. Datorită software-ului, expertul poate crea rapoarte de tipărire a bugetului într-o formă ușor de înțeles de constructori.
3. Metoda de calcul automat - această metodă este utilizată pentru a raporta zona din documentația digitală a proiectului modelului BIM. Această metodă este modernă, rapidă și fiabilă și economisește timp pentru scrierea manuală pe termen lung. În acest caz, însă, cooperarea dintre proiectantul care creează modelul și bugetarul care creează o declarație de suprafață bazată pe model este foarte importantă
Ce este necesar pentru a întocmi un buget al clădirii?
< Pentru a pregăti un buget pentru construcții, este necesar să găsiți o companie adecvată care să vă pregătească un buget. Puteți găsi cu ușurință această companie introducând o solicitare pe Wilio. Dacă alegeți un specialist care va face o declarație de teren, contactați-l prin e-mail sau prin telefon pentru a conveni tot ce este necesar, respectiv dacă este necesară și o întâlnire față în față. O întâlnire personală va fi cu siguranță o alegere bună, prin intermediul datorită acesteia, specialistul va parcurge întregul dumneavoastră proiect, fie în locul în care va sta clădirea, fie din documentația proiectului.Un expert în bugetele de construcții va avea nevoie de toate documentele, de la o decizie de zonare la un proiect de implementare.
Este necesar să aveți o întâlnire personală cu specialistul pentru a pregăti bugetul construcțiilor?
Este întotdeauna mai bine dacă întâlniți personalul specialist în evaluare și treceți prin toți pașii necesari elaborarii. Mai ales în cazurile în care investiția imobiliară este o clădire veche care trebuie renovată. Cu toate acestea, dacă nu aveți timp să vă întâlniți, cel puțin sunați sau trimiteți-i un e-mail pentru a conveni asupra prețului pentru întocmirea bugetului și pentru a-i putea trimite toate documentele necesare întocmirii acestuia. Aceste documente includ documentația proiectului, raportul tehnic și orice alte documente posibile care pot fi relevante pentru proiect. / p>
Ce va asigura o listă bine proiectată de lucrări?
O listă bine proiectată de lucrări pentru construcții noi vă va asigura că veți primi rapid oferte corecte și comparabile, care sunt baza pentru încheierea unui contract de construcție și astfel încât costurile de construcție să nu crească în mod neașteptat. O listă bună de lucrări conține o listă cu toate lucrările necesare, cantitățile și materialele necesare construcției. Poate fi realizată de un arhitect sau un proiectant și face parte din proiectul de implementare DP. Ca urmare a unei liste de lucrări slab întocmite, pot exista diferențe semnificative între cantitățile / prețurile estimate și situația reală, ceea ce poate duce la erori în jurnalul de construcții și la diferențe mari în valoarea estimată a investițiilor. O listă de lucrări pregătită profesional poate reduce semnificativ costul construcției și, în același timp, poate preveni apariția unor costuri suplimentare nedorite.
Cât durează pregătirea unui buget pentru o casă de familie?
Timpul necesar pentru pregătirea unui proiect variază în funcție de mulți factori. Acești factori includ viteza de livrare a documentelor necesare pentru a începe lucrul la buget, complexitatea proiectului, precum și capacitatea de utilizare a companiei alese care se ocupă cu bugetele de construcții. H4> Se face bugetul pentru întreaga proprietate sau este posibil să fie împărțit în părți individuale ale lucrărilor de construcție?
Desigur! Totul depinde de acordul dumneavoastră cu compania care se ocupă de bugetele de construcții. Dacă doriți să aveți o declarație de suprafață individual pentru fiecare parte, este posibil să creați bugete parțiale pentru secțiunile sau lucrările de construcție date.
Cât voi plăti pentru compilarea listei?
Prețul pentru procesarea bugetului de construcție depinde de dimensiunea proiectului și de amploarea documentelor necesare. Prețul este determinat ca procent din prețul final al obiectului. Cu toate acestea, puteți fi de acord și cu privire la un preț în avans. Totul depinde de comunicarea dumneavoastră cu furnizorul de servicii.
Raportul sondajului prezintă deficiențe?
Da, pot apărea deficiențe și aici. Acestea apar mai ales atunci când sunt calculate incorect conform formulei lungime x înălțime x lățime. Cu toate acestea, aceste erori apar cel mai adesea în cazurile în care documentele furnizate sunt insuficiente sau când bugetul are foarte puțin timp pentru a studia documentele în detaliu. Cu toate acestea, astfel de deficiențe pot avea un efect semnificativ asupra sumei rezultate. Prin urmare, este necesar să acordați atenție livrării rapide a documentelor care sunt procesate corect cu cantitățile exacte. Cu toate acestea, apar erori și din partea specialistului, care poate citi greșit desenele sau poate alege procedura greșită pentru calcularea rezultatelor parțiale sau poate omite o construcție substanțială.
Care sunt costurile bugetare auxiliare?
Aceste costuri pot fi cuantificate mai ales dacă este o cerere a investitorului. Aceste costuri iau în considerare locația și condițiile de construcție ale clădirii specifice. Mărimea acestor costuri este determinată ca o suprataxă din costurile de investiții pentru echipamentul șantierului, impacturile teritoriale sau impacturile operaționale care pot apărea în timpul implementării lucrărilor de construcție.
Sfaturi
1. Oferte de preț
Nu pierdeți timpul în căutarea unei companii sau a unui muncitor care desfășoară activități independente care creează bugete de construcții pentru cunoscuți și solicitând oferte de la diverse companii. Introduceți solicitarea dumneavoastră pe Wilio și în curând veți începe să primiți oferte de la specialiști calificați direct din zona dumneavoastră imediată.
2. Nu vă depășiți bugetul
Prețurile pentru o listă de sarcini pot fi cu adevărat diferite. Cu toate acestea, cu Wilio puteți compara cu ușurință mai multe oferte și puteți alege una care care se potrivește bugetului și nevoilor dumneavoastră.
3. Găsiți cei mai buni experți în listă de sarcini
Angajați specialiștii cei mai bine evaluați pentru viitoarea investiție în zonă pentru a obține o muncă de calitate pe care vă puteți baza. Pentru un preț rezonabil.